Friday 5 December 2014

10 Produk Kreatif

10 PRODUK KREATIF


                                                                           


Travelling shoes

Diskripsi :

Kasut yang boleh juga dijadikan selipar untuk memudahkan seseorang memulakan perjalanan yang mempunyai tempat simpanan barang yang terhad.




baby rocking chair cradle

Diskripsi :

Buaian ini membolehkan ibu bapa menidurkan anak dalam keadaan yang lebih selesa dan






 3 in 1 BREAKFAST STATION

Deskripsi:

Rekaan ini amat sesuai sekali bagi mereka yang mempunyai masa yang sangat terhad bagi penyediaan sarapan pagi terutamanya golongan yang berkerja.

                                                                                                                                                                                                
        

MANGKUK 2 in 1

Diskripsi:

Pasu bunga yang sesuai dan praktikal untuk digunakan oleh mereka yang menginap di kawasan apartment atau rumah flat yang mempunyai kawasan yang terhad untuk meletakkan bunga hiasan .



              



SELF STIRRING MUG

Diskripsi:

Rekaan ini adalah bertujuan untuk menjadikan kehidupan seharian anda lebih mudah. Bukan hanya untuk mengacau gula tetapi mamastikan bahan yang dikacau benar-benar larut dan membolehkan anda menikmati hidangan minuman yang lazat.

            



CUTTER HELPER

Diskripsi:

Rekaan ini menekankan ciri-ciri keselamatan pengguna. Pengguna boleh memotong sayuran-sayuran, buah-buahan dengan lebih selamat.

  






TABLE CLIP

Diskripsi:

Klip meja ini sesuai digunakan di sisi meja yang mempunyai ruangan yang terhad untuk meletakkan cawan atau gelas. Ianya sekaligus dapat mengelakkan atau mengatasi masalah air tertumpah di atas meja. Klip meja ini juga bukan sahaja sesuai digunakan di sisi meja, ia juga boleh digunakan untuk mengelip buku, majalah dan sebagainya.


        



                            CLOTH FOLDER

Diskripsi:

Rekaan produk ini adalah bertujuan untuk memudahkan kerja-kerja melipat t-shirt dan menghasilkan lipatan yang kemas dan tersusun. Selain daripada itu, kerja-kerja melipat juga akan menjadi lebih cepat berbanding biasa.

  
          

THE BIOLITE CAMPING STOVE

Diskripsi:

Pernahkah anda kehabisan bateri telefon bimbit ketika sedang mengikuti program perkhemahan? Dengan menggunakan Biolite Camping Stove, anda boleh mengecas telefon bimbit anda dengan hanya membakar kayu diatas Biolite Camping Stove ini.






PEMOTONG PIZZA

Diskripsi:

Pemotong pizza ini adalah merupakan satu rekaan yang kreatif, inovatif dan praktikal.